reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Ševčík

Jakub Ševčík

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent gymnázia, ktorý miluje cestovanie a písanie. Rád sa učím novým veciam a spoznávam nových ľudí. Zaujímam sa najmä o témy ako sú láska, šťastie ale aj o sebarozvoj. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠkola a sebapoznanieLáska a šťastie

reklama

Škola a sebapoznanie

Férovosť ako oxymoron športu

Jakub Ševčík

Férovosť ako oxymoron športu

Na dejepise sa učíme o olympijských hrách, drvíme sa poučky čo je kalokagatia, splietame niečo o férovosti a učitelia to od nás samozrejme vyžadujú naučené, pretože to patrí k všeobecnej inteligencii. A samozrejme by sa to malo na telesnej výchove alebo rôznych súťažiach dávať do praxe. No žiaľ asi len malo...

  • 24. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 380x
  • 0
Šport - kľúč k získaniu základných vlastností pre úspech

Jakub Ševčík

Šport - kľúč k získaniu základných vlastností pre úspech

Myslím si, že dnes môže byť úspešný každý. Je toľko možností ako na sebe začať pracovať, postupne rásť a stať sa úspešným, avšak chce to aj isté osobnostné vlastnosti a schopnosti, ktoré nám v tom výrazne dopomôžu alebo, bez ktorých to jednoducho nepôjde. A možno nesúhlasíte ale týchto pár vlastností vás naučí aj šport.  Tak viete, ktoré sú to?

  • 15. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 486x
  • 0
Život sa začína až za hranicou komfortu

Jakub Ševčík

Život sa začína až za hranicou komfortu

Istota je naša komfortná zóna, v ktorej sme uväznený. Pocit bezpečia, stability a istoty v nás vyvoláva akože pozitívne emócie, pri ktorých sa zbavujeme strachu. Chceme istotu v práci, v láske, v priateľstve, vo financiách a tak sme sa rozhodli lenivo pripútať k našej zóne komfortu, v ktorej sme kvázi šťastný. No podľa mňa je pravda iná…

  • 13. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 258x
  • 10
Kam smeruje moje vzdelanie?

Jakub Ševčík

Kam smeruje moje vzdelanie?

Neučíme sa pre školu, ale pre život. (Seneca) Tak potom prečo, keď nás niečo zaujíma a baví neštudujeme to ďalej? Nevzdelávame sa v tom čo je pre nás podstatné a čo nás zaujíma? Miesto toho sa veľakrát učíme akurát tak nadávať na niečo čo nás nezaujíma, nebaví a nechceme to. Áno, obľúbená veta učiteľov: „Ešte nevieš čo budeš v živote robiť a potrebovať“, súhlasím, avšak viem čo ma baví a čo by som robiť chcel a keďže si stojím za vetou „Rob čo miluješ a miluj to čo robíš“ tak s určitosťou viem, že nebudem strácať čas preto, aby som sa učil to čo aj tak robiť nechcem.

  • 5. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 795x
  • 2
Vyhrážka, upozornenie či motivácia?

Jakub Ševčík

Vyhrážka, upozornenie či motivácia?

Som si takmer istý, že nie som jediný problémový študent, pre ktorého známky nie sú vysoká motivácia a radšej sa budem venovať všetkému ostatnému len nie škole. A aspoň dúfam, že nie som jediný, ktorý má rodičov so záujmom o známky a budúcnosť svojho dieťaťa. Vedia však rodičia svoje deti správne motivovať?

  • 19. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 922x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu