reklama

Zabudneš na maličkosti? Zabudni na život !

Aj ty sleduješ tie bezduché figúrky kráčajúce po ulici bez úsmevu a radosti z čohokoľvek, ktoré sa stále niekam náhlia? Stratené bytosti, ktoré zabudli na to, že existuje aj šťastie a dá sa tešiť z maličkostí. Alebo si priamo jednou z týchto osobností?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niektorí ľudia zabúdajú žiť. Naučili sa len prežívať. Koniec koncov, títo ľudia si myslia, že je to normálne, život berú ako slovenskú rozprávku s tragickým koncom a svojím negativizmom sa oberajú ešte aj o posledné zvyšky energie a radosti. Niektorí si možno ešte stále nevšimli alebo možno si nechcú všimnúť, že práve maličkosti majú obrovskú moc. Mám na mysli tie najzákladnejšie veci, ktoré sa pre život stali takou súčasťou až sme ich vyškrtli z nášho zoznamu potrieb. Pozdrav, úsmev, pochvala, kompliment, poďakovanie, optimizmus… nestoja ťa nič, sú to drobnosti, ktoré môžu ale veľa znamenať. Nie je skvelé všetko brať s nadhľadom, myslieť pozitívne a tešiť sa zo všetkého čo nám život prináša? Na každú situáciu, ktorá sa vyskytne nadávame, pretože nám v tej chvíli nevyhovuje. Hovoríme si prečo sa toto stáva práve mne a podobne. Raz som započul jednu príjemnú vetu, ktorá mi zakotvila niekde v mysli a odvtedy ju často používam. Život mi praje ! Opakoval som si to dokola, v každom momente, ktorý sa mi zdal na prvý pohľad zlý. Tej vete som uveril natoľko až sa stala skutočnosťou. Od vtedy beriem všetko optimisticky a teším sa čo nové ma dnes stretne. Od vtedy sa na všetko a všetkých snažím usmievať a verte mi, prospieva mi to. Nielenže sa mi úsmev mnohokrát vráti, ja sa cítim lepšie ako keby sa mám mračiť. Pochváli ťa niekto, keď urobíš niečo dobré? Pochváli ťa učiteľ, keď dostaneš dobrú známku? Pochváli ťa niekto, keď pomôžeš priateľovi? Nie??? Tak začni chváliť ty ! Za maličkosti. Chvál za hocičo, aj keď sa ti to zdá možno blbé, pretože ľudí to poteší a navyše to majú radi. A čo je aspoň podľa mňa najdôležitejšie? Ďakovať !!! Pretože je tisíc vecí, za ktoré môžeš byť vďačný a ak to začneš dávať najavo tak si začneš uvedomovať aký si šťastný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie sme tu preto, aby sme trpeli, ale aby sme boli šťastní a spravili svet krajším miestom. Váž si maličkosti, pretože tie sú často krát základom pre potešenie a šťastie. Buď iný ako sú ostatní, jednoducho sa odlíš a začni tým, že sa začneš usmievať, chváliť, myslieť pozitívne a ďakovať za naozaj všetko čo máš a s čím sa stretneš.

Jakub Ševčík

Jakub Ševčík

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent gymnázia, ktorý miluje cestovanie a písanie. Rád sa učím novým veciam a spoznávam nových ľudí. Zaujímam sa najmä o témy ako sú láska, šťastie ale aj o sebarozvoj. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠkola a sebapoznanieLáska a šťastie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu