reklama

Vyhrážka, upozornenie či motivácia?

Som si takmer istý, že nie som jediný problémový študent, pre ktorého známky nie sú vysoká motivácia a radšej sa budem venovať všetkému ostatnému len nie škole. A aspoň dúfam, že nie som jediný, ktorý má rodičov so záujmom o známky a budúcnosť svojho dieťaťa. Vedia však rodičia svoje deti správne motivovať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

„Uč sa alebo tvrdo pracuj!“ Túto vetu teda počúvam dosť často. Najčastejšie asi pred vysvedčením. Dokola mi opakujú, že budem mať buď jednotky a dvojky alebo svoj voľný čas cez prázdniny strávim rôznymi manuálnymi prácami u starkej alebo doma. „Rád pomôžem“, pomyslím si, ale prinútiť ma týmto spôsobom učiť asi nezaberie. Nemyslite si teraz, že som problémový študent so známkami na prepadnutie, to vôbec nie, som typický dvojkár, ktorý sem tam natrafí na nejakú vranu. Mám iné mimoškolské aktivity, ktoré sa však neznámkujú ( našťastie ). Rodičia si už pomaly zvykajú, že ich syn nebude žiaden diplomat. Viem, že pre mňa chcú to najlepšie a chcú mi pomôcť ale ich dobre myslené slová majú častokrát úplne opačný účinok. Neviem posúdiť či sa mi vyhrážajú, upozorňujú ma alebo sa ma snažia motivovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Tak čo myslíte vy? 

Jakub Ševčík

Jakub Ševčík

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent gymnázia, ktorý miluje cestovanie a písanie. Rád sa učím novým veciam a spoznávam nových ľudí. Zaujímam sa najmä o témy ako sú láska, šťastie ale aj o sebarozvoj. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieŠkola a sebapoznanieLáska a šťastie

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu